Strategii publicitare = De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media : Collegium. Relaţii publice şi publicitate

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2006
ISBN 9734600427

659.1/M33

SAINT- MICHEL,SERGE-HENRI
    Strategii publicitare = De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media / (traducere) Gheorghe,Elisabeta.- Iaşi : Polirom , 2006.
    455p..- (Collegium. Relaţii publice şi publicitate).
    ISBN 9734600427

659.1

010 __ $a9734600427
035 __ $a659.1/M33
101 __ $aROM
200 __ $aStrategii publicitare $bCarte tipărită $dDe la studiul de marketing la alegerea diferitelor media $f(traducere) Gheorghe,Elisabeta $iCollegium. Relaţii publice şi publicitate
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2006
215 __ $a455p.
225 __ $aCollegium. Relaţii publice şi publicitate
299 __ $aStrategii publicitare = De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media : Collegium. Relaţii publice şi publicitate
675 __ $a659.1
686 __ $a659.1
700 __ $aMARCENAC,LUC
700 __ $aMILON,ALAIN
700 __ $aSAINT- MICHEL,SERGE-HENRI
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 139483 / 456880 2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Da 659.1/M33
2. 269262 / 456879 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 659.1/M33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu