Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 820/G66 |
Limba resursei | |
Limba textului | ROM |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Martin cel avid |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | (coperta) State,Ion |
(ilustraţie) Botez,Doina | |
(prefaţă) Verzea,Ileana | |
(traducere) Ionescu,Lidia | |
Numele părţii | Globus; 340- 6 |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Univers |
Data publicării | 1980 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 240p. |
Serii | |
Titlul seriei | Globus; 340- 6 |
Titlu | |
Titlu | Martin cel avid : Globus; 340- 6 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | literatură universală / literatură engleză |
proză / roman | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 820-31=59.0 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 820 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | GOLDING,WILLIAM |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 018900 / 414775 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
2. | 018904 / 260367 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
3. | 018905 / 260366 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
4. | 018903 / 260365 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
5. | 122931 / 260364 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
6. | 018901 / 260363 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
7. | 018902 / 260362 | Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | Da | 820/G66 | |
8. | 298275 / 260361 | Secţia Împrumut pentru Copii | Împrumut | Da | 820/G66 | |
9. | 298274 / 260360 | Secţia Împrumut pentru Copii | Împrumut | Da | 820/G66 | |
10. | 225662 / 260358 | Sala de Lectură | Împrumut la sala de lectură | Da | 820/G66 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
Secţia Împrumut pentru Adulţi | Împrumut | 7 |
|
Secţia Împrumut pentru Copii | Împrumut | 2 |
|