Marketing intern şi internaţional = Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii : Biblioteca organizării

Editura Editura politică
Loc publicare Bucureşti
An 1976

339/M42

    Marketing intern şi internaţional = Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii / (coment.) M. C. Demetrescu / (coord.) M. C. Demetrescu / (pref.) M. C. Demetrescu / (trad.) Liana Bogdan.- Bucureşti : Editura politică , 1976.
    556p.: fig._1f..- (Biblioteca organizării).

339.743_ 658.83

035 __ $a339/M42
101 __ $aROM
200 __ $aMarketing intern şi internaţional $bCarte tipărită $dConcepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii $f(coment.) M. C. Demetrescu $f(coord.) M. C. Demetrescu $f(pref.) M. C. Demetrescu $f(trad.) Liana Bogdan $iBiblioteca organizării
210 __ $aBucureşti $cEditura politică $d1976
215 __ $a556p.: fig._1f.
225 __ $aBiblioteca organizării
299 __ $aMarketing intern şi internaţional = Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii : Biblioteca organizării
675 __ $a339.743_ 658.83
686 __ $a339
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 229019 / 222157 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 339/M42
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu