Managementul calităţii serviciilor şi ospilitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri: Tematică pentru formare profesională

Autor chat
Editura Polirom
Loc publicare Iaşi
An 2014
ISBN 9789734640522

65.012.4/S80

STAVROSITU,STERE
    Managementul calităţii serviciilor şi ospilitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri: Tematică pentru formare profesională.- Iaşi : Polirom , 2014.
    544p. + Fotografii; bibliografie.
    ISBN 9789734640522

65.012.4:641.5

299 __ $aManagementul calităţii serviciilor şi ospilitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri: Tematică pentru formare profesională
975 __ $a65.012.4
200 __ $aManagementul calităţii serviciilor şi ospilitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri: Tematică pentru formare profesională $bCarte tipărită
700 __ $aSTAVROSITU,STERE
010 __ $a9789734640522
035 __ $a65.012.4/S80
675 __ $a65.012.4:641.5
686 __ $a65.012.4
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2014
215 __ $a544p. $eFotografii; bibliografie
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 446767 / 596149 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 65.012.4/S80
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu