Guerrilla Advertising. Arme şi tactici neconvenţionale de obţinere a profilurilor mari cu investiţii mici în publicitate

Autor chat
Editura Business Tech
Loc publicare Bucureşti
An 2002
Subiect publicitate chat
ISBN 978973999377x
Note Glosar

659.1/L55

LEVINSON,JAY CONRAD
    Guerrilla Advertising. Arme şi tactici neconvenţionale de obţinere a profilurilor mari cu investiţii mici în publicitate / (traducere) Decei,Lia.- Bucureşti : Business Tech , 2002.
    352p..    
    Glosar.
    ISBN 978973999377x

    1. publicitate

659.1

010 __ $a978973999377x
035 __ $a659.1/L55
101 _0 $arum
200 _0 $aGuerrilla Advertising. Arme şi tactici neconvenţionale de obţinere a profilurilor mari cu investiţii mici în publicitate $bCarte tipărită $f(traducere) Decei,Lia
210 _# $aBucureşti $cBusiness Tech $d2002
215 __ $a352p.
299 __ $aGuerrilla Advertising. Arme şi tactici neconvenţionale de obţinere a profilurilor mari cu investiţii mici în publicitate
300 __ $aGlosar
606 __ $apublicitate
675 __ $a659.1
686 __ $a659.1
700 _0 $aLEVINSON,JAY CONRAD
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 384300 / 554223 Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Da 659.1/L55
2. 384299 / 554222 Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Da 659.1/L55
3. 384298 / 554221 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 659.1/L55
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut 2

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu