Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor chat
Editura Curier Marketing
Loc publicare Bucureşti
An 2003
ISBN 9738648106

339.138/R52

RIES,AL.
    Cele 22 de legi imuabile ale brandingului / (coautor) Ries,Laura / (traducere) Tomescu,Laura.- Bucureşti : Curier Marketing , 2003.
    200p.bibl..
    ISBN 9738648106

339.138

010 __ $a9738648106
035 __ $a339.138/R52
101 __ $aROM
200 __ $aCele 22 de legi imuabile ale brandingului $bCarte tipărită $f(coautor) Ries,Laura $f(traducere) Tomescu,Laura
210 __ $aBucureşti $cCurier Marketing $d2003
215 __ $a200p.bibl.
299 __ $aCele 22 de legi imuabile ale brandingului
675 __ $a339.138
686 __ $a339.138
700 __ $aRIES,AL.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 014762 / 456844 2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Da 339.138/R52
2. 228966 / 456842 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 339.138/R52
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu