Brandul de oraş ca vector al brandului de ţară. Sibiu-Capitala Europeană a Culturii

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
ISBN 9786067492873
Note Bibliografie; anexe

659.12(498)/P81

POPESCU,GABRIELA V
    Brandul de oraş ca vector al brandului de ţară. Sibiu-Capitala Europeană a Culturii.- Bucureşti : Tritonic , 2017.
    334p..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie; anexe.
    ISBN 9786067492873

659.12(498)

010 __ $a9786067492873
035 __ $a659.12(498)/P81
101 _0 $arum
200 _0 $aBrandul de oraş ca vector al brandului de ţară. Sibiu-Capitala Europeană a Culturii $bCarte tipărită
210 _# $aBucureşti $cTritonic $d2017
215 __ $a334p.
225 _0 $aComunicare. Media
299 __ $aBrandul de oraş ca vector al brandului de ţară. Sibiu-Capitala Europeană a Culturii
300 __ $aBibliografie; anexe
675 __ $a659.12(498)
686 __ $a659.12(498)
700 _0 $aPOPESCU,GABRIELA V
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 436281 / 592635 2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Da 659.12(498)/P81
2. 436280 / 592634 2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut Nu 659.12(498)/P81
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
2024 - Secţia Împrumut pentru Adulţi Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu