Advertising Constructs Reality. Religion and advertising in the Consumer Society

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare Bucureşti
An 2014
ISBN 9786068571461
Note Index

316.77/F94

FRUNZĂ,SANDU
    Advertising Constructs Reality. Religion and advertising in the Consumer Society.- Bucureşti : Tritonic , 2014.
    204p..    
    Index.
    ISBN 9786068571461

316.77
659.4


010 __ $a9786068571461
035 __ $a316.77/F94
101 _0 $aeng
200 _0 $aAdvertising Constructs Reality. Religion and advertising in the Consumer Society $bCarte tipărită
210 _# $aBucureşti $cTritonic $d2014
215 __ $a204p.
299 __ $aAdvertising Constructs Reality. Religion and advertising in the Consumer Society
300 __ $aIndex
675 __ $a316.77
675 __ $a659.4
686 __ $a316.77
700 _0 $aFRUNZĂ,SANDU
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 391320 / 558388 Secţia Limbi Străine Împrumut Da 316.77/F94
2. 391319 / 558387 Secţia Limbi Străine Împrumut Da 316.77/F94
3. 391318 / 558386 Sala de Lectură Împrumut la sala de lectură Da 316.77/F94
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
Secţia Limbi Străine Împrumut 2

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu